Service en Garantie

Op al onze producten is tenminste de fabrieksgarantie geldig. Als klantgericht bedrijf willen wij u echter meer bieden dan alleen de standaard fabrieksgarantie. Daarom proberen wij u zo snel mogelijk na ontvangst van de melding van dienst te zijn bij het vervangen of repareren van uw product. In de meeste gevallen kunnen wij u zelfs een leentoestel aanbieden zodat u toch weer snel aan de slag kunt met uw werkzaamheden. Voor deze gevallen is de snelste oplossing een mail te sturen naar info@nederlandse-ijzerwaren.nl of te bellen met ons servicecenter 0346-353655 waar u direct geholpen wordt door een van onze deskunde medewerkers. 

Inruil korting
Zijn de reparatiekosten hoger dan 40% van de nieuwwaarde? Dan doen we via je dealer een mooi voorstel: Niet repareren, maar een nieuwe machine met een mooie korting. Geldt niet voor verhuurmachines.

Nederlandse Ijzerwaren VIP Service

Heeft u een grootzakelijk account bij ons en meerdere machines in omloop, dan kunnen wij ook met enige regelmaat bij u langskomen met een van onze servicebussen en uw machines repareren/onderhouden  op locatie.

Bezorgen en Afhalen
 

Bezorgen

Bij klanten binnen een radius van 50km van een van onze vestigingen of servicepunten leveren wij met onze eigen bezorgdienst. Nederlandse Ijzerwaren B.V. beschikt over een uitgebreid wagenpark om uw bestelling op tijd bezorgd te krijgen.

Daarnaast leveren wij bestellingen in heel Nederland en België af op de werkplaats of op het huisadres. 

Afhalen

U kunt uw bestelling indien gewenst afhalen in één van onze vestigingen.




Vertegenwoordigd in Nederland,Duitsland en Zwitserland